Veel gestelde vragen
Worden onze producten vers verkocht?
Ja, zeker. Onze koffie wordt in kleine hoeveelheden geroosterd en verpakt, juist wat we per maand nodig hebben. Onze noten worden gebrand of geroosterd en worden direct verpakt.Zo kunnen wij onze klanten altijd kraakverse noten en koffie aanbieden! Dit is ook waar we voor staan.
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, zodra de bestelling is geplaatst krijgt u hierover een e-mail.
Wordt de factuur toegevoegd aan de bestelling?
Nee, alleen de pakbon. De factuur ontvangt u digitaal.
Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
We streven er naar om uw bestelling de volgende dag te leveren. Vandaag besteld voor 17:30u is de levering de volgende dag.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij houden onze verzendkosten laag, deze zijn €4,99 binnen België. Verzenden naar Nederland bedraagd €5.99 bestellingen boven de 70€ zijn gratis voor België en 75 voor Nederland.
Met welk transport bedrijf wordt mijn pakket verstuurd?
Alle pakketten worden verzonden met Bpost, zij leveren van maandag t/m zaterdag tot 21.30 uur. Voor Nederland worden deze paketten overgedragen aan Postnl.
Kan ik mijn pakket volgen?
Ja, zodra uw bestelling is verzonden krijgt u hierover een e-mail met daarin een track en trace code.
Is het ook mogelijk om mijn bestelling op te halen?
Ja, dat is mogelijk op afspraak. Neem hiervoor contact met ons op.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Als je een bestelling hebt geplaatst bij ambacht-christyn als klant of als gastgebruiker, voer dan het bestellingsnummer en het e-mailadres in die voor de bestelling is gebruikt. Gebruik onderstaande link om je retour zending aan te maken. Alle artikelen van ambacht-christyn hebben een garantie van 1 maand. Mocht het product binnen deze termijn bederven of mochten er andere problemen met het product voordoen, dan kan het geruild of geretourneerd worden. Voor het ruilen van producten gelden de volgende voorwaarden. Voorwaarden retourneren. om uw product te retourneren neem je deze link
Is het mogelijk om naar meerdere personen tegelijk in één bestelling iets te verzenden?
Helaas is dit nog niet mogelijk. Er moet per adres één bestelling geplaatst worden. We begrijpen dat dit veel tijd en moeite kost, mail gerust de adresgegevens en daarbij de artikelen die je wilt bestellen naar info@ambacht-christyn.be en wij gaan dit in orde maken en hoeft u niet meerdere bestellingen te plaatsen.
Is het mogelijk om een zakelijke bestelling te plaatsen?
Je kunt zowel in de webshop als telefonisch/mail een zakelijke bestelling plaatsen. Wil je graag meer informatie? Bel 0468107861 of mail info@ambacht-christyn.be
Kan ik meerdere aantallen bestellen dan aangegeven staat in de webshop?
Natuurlijk is dat mogelijk, neem contact met ons op bel 0468/10.78.61 of mail naar info@ambacht-christyn.be en we gaan kijken wat we voor je kunnen doen.